sobota, 23 lutego 2013

To bardzo poważna i równie ciężka dla mnie decyzja.

Cześć. Chcę wam coś oznajmić. Zawieszam bloga.Będzie to zawieszenie, ale tylko nasze. Nie takie oficjalne, bo widziałam kiedyś w ustawieniach, że tam można zawiesic bloga. Nie chcę tego tak zrobić. Dlatego robię to po swojemu. Po prostu nie będę pisać i wrócę za. No właśnie. Nie wiem kiedy wrócę, ale napewno będziecie o tym wiedzieć. Zawsze możecie mnie przecież znaleźć na Twitterze, a ostatnio trochę mniej,ale to się zmieni, na gadu. Teraz może przejdę do powodów. ROBIĘ TO PONIEWAŻ: nie mam pomysłów na rozdzialy. A głównym i najważniejszym powodem jest... Wiecie. Nie sprawia mi to już takiej przyjemności jak na początku. Ostatnie dwa wpisy były pisane na siłę, bo czułam, że czekacie i muszę coś wam dac. Wiem, że jesteście zawiedzione, bo podobno naprawdę polubiłyście to opowiadanie. I nawet nie wiecie ile dla mnie znaczy to, że wam się podobało. Jednak nie chce was tu zostawiać,ale muszę. Muszę, bo jestem głupia, beznadziejna, nie moge znaleźć w niczym przyjemności od jakiegoś czasu. A teraz jeszcze bardziej nienawidzę siebie,bo robię coś czego, jak wiecie jeśli śledzicie mojego bloga od początku, nigdy nie chciałam. Jedynie wczoraj mimo złego samopoczucia, cały długi wieczór się uśmiechałam. Przepraszam was, ale pamiętajcie, ze zawsze możecie do mnie napisać. Wiecie gdzie mnie znaleźć. Do napisania w przyszłości.

1 komentarz:

  1. Ja już ci powiedziałam wszystko na tt < 3 Mam nadzieję , że ta zawiecha nie potrwa zbyt długo : ) Wcale nie jesteś beznadziejna , ani nic z tych rzeczy < 3 o tym też już kiedyś rozmawiałyśmy.
    Do napisania (:

    OdpowiedzUsuń